Kozlák - Muzeum vodáckých akcí » Home » ETY KECY - Kozlácký kodek

Největší středoevropský Tour - Operátor se zaměřením na Balkán, Karpaty a přilehlé kraje

 

 

Info Kozlák

 

Výroba a půjčovna nafukovacích lodí

 

NAFUKOVACÍ LODĚ ROBFIN

 

 

ÉTY-KECY = Filozofie Tour Operátora Kozlák

 

Slovo ETIKETY vzniklo z východo-balkánského ÉTI - KECY , nejde však o Tyto Kecy, ale o Kozlí kodek = soubor pravidel, kterými se držíme.

 

 

 


 

  1. §1
    1. 1. Identita.
      1. a) Tour Operátor Kozlák (TOK) je plně otevřená společnost.
      2. b) Jsme Globální Společnost, usilující o minimální vliv. Našim jediným cílem je nestát se Globálním Leaderem na balkánském trhu...
  2. §2
    1. 1. Právo.
      1. a) TOK plně respektuje místní právo  a zvyky, nevyhýbá se však vyjednávání s místními autoritami, předáky či zástupci lidu v rámci daných možností.
      2. b) TOK v žádném případě nepořádá jakékoliv komerční aktivity, hromadné organizované splutí, neprovozuje rafty s více než dvěma osobami na palubě nebo podobné akce. (video)
      3. c) Klienti TOK se pohybují samostatně a volně Olda na trajektu - Jónské moře 2009 na všech řekách Balkánu bez rozdílů... /přednost má §2 čl.1.ods. a) /
      4. d) Jinými slovy, klienta TOK lze přirovnat k volně se pasoucímu se stádu kozlů, jehož prostor je omezen elektrickým ohradníkem ze všech stran... /ohradníkem je myšleno §2, čl.1.ods. a) /
      5. e) Kozlák vítá jakýkoliv kontakt s místním lidem. Za tím účelem lehce vypije, zpívá a tancuje (video) jak v lese, tak i na návsi či v místních tavernách.... /přednost má §2, čl.1.ods. a) /
      6. f) Kozlák bez zábrán pojídá místní speciality, zvláště se zaměřuje na skopové, jehněčí, kozy - neváhá zakoupíVýkup baroše - Ukrajina 2009t barana a opéct jej na rožni nebo uvařit v kýblu .
  3. §3
    1. 1. Bezpečnost.
      1. a) TO Kozlák - priorita je bezpečnost
      2. b) TOK sleduje bezpečnostní a blízké informace, až na vyjímky se však nevyjadřuje... /to ale neznamená, že by nereagoval na tyto podněty nebo je podceňoval, přednost má §2, čl.1.ods. a) /
      3. c) TOK se snaží udělat každý výlet specifický, využít všech zdrojů a možností pro max. zdar  výletů dle hesla: >> KLIENT NÁŠ = PÁN NÁŠ !!! <<
  4. §4
    1. 1. Zpravodajství, ochrana přírody a památek.
      1. d) TOK se nepohybuje po Balkáně MDLE, nebo jako nějaká TRUBKA, ale vždy se snaží získat co nejvíce zpravodajství o historii, současnosti, ekonomice, politice, sportu, životě a místních zvycích..../přednost má §2 čl.1.ods. a) /
      2. e) Toto však způsobuje klientovi nemalé problémy, bo mnohdy je výlet "na dorazBosý klient, Hoverla 2060 m - Ua 2007" a krvácíKrev klienta na Vaganci - Bosna 2010./musí např. brzo ráno vstávat a tahat lodě proti proudu /, aby mohl splynout s místním lidem.../§2 čl.1.ods. e), f) /
      3. f) Tyto získané poznatky (zkušenosti) z výletů v žádném případě nezamlčuje, což vyvolává odpor  nadnárodních cestovek a Jihočeských Matek.
      4. g) TOK je přesvědčen, že pokrok nejde zastavit (lze ho částečně regulovat).   Zamlčováním zpravodajství, těžce získaných ze zájezdu před širokým lidem, nedojde ani k větší ochraně přírody, /protože bordelář udělá mrdník vždy a všude, a pokud si bude chtít získat info o dané oblasti, stejně je sežene jinde atd.../, ani k uchování ryze místních zvyků, bo Balkán nie je žádné muzeum... muzeum bylo zavřeno s pádem Nicolae v r. 1989...
      5. h) Kozlák je připraven podílet se na humanitárních akci v oblasti Balkánu a přilehlých krajích.
  5. §5
    1. 1. Členství.
      1. a) Klientem / členem / TOK se stává automaticky každý, kdo absolvuje výlet pořádaný TOK.../za takový výlet dle regulí může být prohlášen jakýkoliv zájezd, jehož se zúčastní alespoň 2 Kozláci. ../
      2. b) Klientství je doživotní a nelze zrušit.../ani přetočením kabátu /
      3. c) Grémium, rada, čí představenstvo neexistuje, každý klient Samozvaný jednatel TO Kozlák si určuje svou funkci Kádrovák - personální ředitel TO Kozlák (Rumunsko 2007, Černa) sám a dál ji rozvíjí ku prospěchu ostatních Kozlů v souladu s těmito ETIKETAMI (ÉTY KECY).
  6. §6
    1. 1. Cena zájezdu.
      1. a) Cena jakéhokoliv zájezdu - výletu je v TOK pevně daná, tj. 10 CZK/os. Je-li něco navíc, vždy se jedná o palivový, letištní, kozlí, či jiný příplatek...
  7. §7
    1. 1. Storno, reklamace...
      1. a) TOK poskytuje férovou slevu 100% Last minute, musí však být uplatněna přesně 1 minutu před odjezdem. Moto: TOK drží slovo, číli poslední minutu, ne nějaké podvody jako nadnárodní společnosti, které asi nemají pojem o času a neví, co to je t = 1 min. Last....
      2. b) TOK však bohužel 1 min. nepřijímá  žádné telefony ani žádná jiná komunikace není možná.../přesto nabízí Last minute 100 % a jako jediná drží slovo!!!/
      3. c) TOK nic neslibuje a proto nelze vůči TOK vznášet jakékoliv požadavky..../přednost má §2 čl.1.ods. a) /
      4. d) TOK však slibuje, že klienti se budou pohybovat pěšky do max. vzdálenosti 50m, je-li put delší, mají nárok na přepravu Kozlím vozem - neplatí pro cestu za účelem vyhledání toilety...

 

 


Tuto zprávu Vám přináší - největší středoevropský tour operátor pro Balkán, Karpaty a přilehlé kraje.

Home  |  Ety-Kecy  |  Koza Máňa |  Kontakt  |  Poslední úprava: 06.11.2020